"with love" - en ATC

ojojoj det var lääänge sen jag gjorde en ATC, det har ju varit en massa kort på sistonde men nu i vecka gjorde jag en ATC. Lite klurigt när man är så begränsad med storleken men det gick hyfsat bra tycker jag. Jag ha blivit inspirerad av Mixed Media & Art moodboard.
Insåg precis att det var över en månad som jag bloggade senast, herregud vad tiden går fort. Jag har ju börjat på ett nytt jobb eftersom jag är konsult och kan hoppa från olika uppdrag men sen har vi haft Simba, vår ena katt, som varit sjuk och haft dränagerör på ryggen. Men även om jag inte bloggat så betyder det inte att jag inte scrappat, för det har jag gjort! :) Scrappandet är ju min terapi, min egen tid, så det tänker jag inte sluta med.

https://mixedmediaandart.blogspot.com/2018/10/october-challenge-alchemy.html






Kommentarer

  1. Absolutely gorgeous! I love the butterfly, thanks for joining us at MM&A!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg