"shine" "dream" "explore"

Ibland blir det inte som man har tänkt sig, och det är vad som hände igår. Har hållit på med dem här art journal sidorna i 2 dagar. Allt verkade så bra i min hjärna men när allt var på plats så blev det inte bra alls. Det slutade med att jag fick dra bort cirklarna som jag hade klistrat på, gick fram o tillbaka o undrade hur jag skulle rädda den här sidan. Gick o la mig, vaknade, fixade en kopp te, satte mig framför sidorna igen o började med räddningen. Så här blev det iallafall, hoppas ni gillar det, för det gör jag.

Den här art journal har jag inspirerats av Mixed Media & art moodboard https://mixedmediaandart.blogspot.com/2018/08/august-challenge-olors-of-life.html










Kommentarer


  1. Gorgeous! I love all the subtle textures and colours! Thank you for playing with us at MM&A blog.

    SvaraRadera
  2. Beautiful pages! Thank you so much for joining us at Mixed Media & Art!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg