en art journal sida med fjärilar

oh jag är så stolt över min senaste art journal sida, den är så fin men det var lite klurig i början. Meningen var att jag skulle använda en stencil för att göra bakgrunden men färgen kom igenom stencilen,, försökte två gånger men det gick bara inte. Till slut fick jag använda mina gelatos o det blev super :)
jag har tänkt på två olika tävligar när jag gjorde den här sidan, Rubber dance blog theme may challenge (tre av något + stämpel) och 13 arts -challenge 54 (tema fjärilar)





http://rubberdance.blogspot.se/2017/05/rubber-dance-theme-challenge-may.html
http://13artspl.blogspot.se/2017/05/wyzwanie-challenge-54-motyle-butterflies.html

Kommentarer

  1. Love that art journal! Thanks for playing with us at 13arts challenge

    SvaraRadera
  2. WOW this is very pretty, love the colours

    SvaraRadera
  3. Gorgeous spread!!! Thank you for joining our May theme challenge at Rubber Dance. xx Susanne.

    SvaraRadera
  4. Very pretty page. Thanks for joining the Rubber Dance challenge. Hugz

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg