Schär glutenbröd

Som ni vet så älskar jag att testa saker, jobbar ju som testare på Sony men jag har även varit en buzzador under ganska lång tid. Att vara en buzzador betyder att man får testa på olika produkter o så ska man buzza det för andra och i sociala medier. Jag har fått chansen att prova Schär gluten bröd. Jag misstänker ju att jag är glutenintolerant men har inte fått chansen att ta provet än men jag har testat många glutenbröd o jag måste säga att Schärs gluten bröd var jättegod. Jag testade Classic, det fanns två andra varianter som man kan prova, Vital och Flerkorn. 



Brödet smakade bra men kanterna var lite torra. Jag brukar ju ta med en macka till jobbet så då kan jag inte rosta den eller nåt sånt men det var gott ändå. En kväll försökte jag rosta den o det var super super gott! Det var faktiskt godare än vanlig bröd så jag kommer absolut att köpa det fler gånger. 

Här kan ni läsa mer om brödet!


Kommentarer

Populära inlägg