Tutorial : Treat & candle box

Idag tänkte jag visa er hur JAG gjorde en Treat & Candle box som jag hittade via Pinterest, http://www.crafterscompanion.co.uk/blog/blog/2014/11/tutorial-chocolate-candle-box/

Jag började också med en A3 sida som tutorialn i länken, men jag har tagit mått på sidorna så det blir lite enklare för mig nästa gång jag gör boxen igen :)

1. Efter att jag hade gjort Steg 1 + 2 i tutorialn ovan så var måtten på mitt papper 35,8 * 21,8 cm. Sen kan ni se var man ska biga i bilden nedan.


2. Här har jag numrerat sidorna så man kan se tydligt vilka sidor som hör ihop


3. Här visar jag måtten på dem röda cardstocken och svarta design pappret





4. Så här blev det till slut!! Superenkelt men nästa gång kommer jag kanske att göra några justeringar, som till exempel öppningen. Nästa gång kommer jag att ha det på ovansidan och inte undersidan. Sen kommer jag definitivt att använda ett tjockare papper. Nu tog jag ett av barnens som dem använder när dem målar.








Kommentarer

Populära inlägg