Double tri shutter fold card

För mer än 1 år sedan gjorde jag mitt första handgjorda kort och det var ett tri shutter kort. Jag kommer ihåg att jag inte ens hade en skärmaskin och jag fick mäta och klippa allt själv haha . Jag var så klart inte så jättenöjd för det blev inte rakt men det var då jag blev fast med papperpysslandet och har fortsatt sedan dess. 
Fru Limegrön har en utmaning nu som handlar om kortvikningar. Så jag bestämde mig för att göra ett double tri shutter kort och vad händer då? skärbladet till min skärmaskin gick sönder hahahaha.... så  jag fick klippa allt själv igen :( 
Kortet är till min pappa som fyller år idag den 10:e augusti. Pappa fyller 94 år! Helt otroligt!!


Jag gjorde också ett mario bros kort till barnens kusin som fyllde år i helgen men det är inte det kortet som jag kommer att delta med i tävligen. 









Kommentarer

  1. Vilket härligt kort och underbara färger. Det var kul att se ett double tri shutter card :-) Tack dör att du är med och myser hos oss. Älskar även ditt härliga Mario Bros kort ;-) DT Lillian

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg